VOORWAARDEN RETOURNEREN

Alle artikelen kunnen binnen 7 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen  schoon en ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels.

Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Wij raden je daarom aan de schoenen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) te passen en uit te proberen.

Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt maar in de originele staat naar ons terugstuurt.

Mocht je geen Match doos meer in je bezit hebben dan kun je ook een andere doos gebruiken voor het retourneren, mits het artikel / de artikelen er goed in passen en niet beschadigd kunnen raken.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren per post:

Meld je retour bij ons aan per telefoon of e-mail. We horen graag waarom je het artikel niet meer wilt hebben.

Wij sturen je vervolgens een persoonlijke link naar onze retourportal van MyParcel (PostNL). We gebruiken daarvoor het mailadres dat je bij je bestelling hebt opgegeven.

Volg de stappen op de  Match / MyParcel portal, print het retouretiket en plak het op je pakket. 
Zorg dat je je artikelen goed verpakt en het pakket goed dichtmaakt en breng het naar de dichtstbijzijnde PostNL vestiging. Bij inlevering van je pakketje ben je de verzendkosten verschuldigd.

Bewaar goed je verzendbewijs tot je retourzending door ons is verwerkt. 

Retourneren in de winkel:

Je kunt jouw bestelling ook retourneren/ruilen in onze winkel. Je hoeft géén doos mee te nemen, wél de factuur en het meegeleverde retourformulier.

VEEL GESTELDE VRAGEN:

Kan ik meerdere bestellingen in dezelfde doos retourneren?

Je kunt artikelen in dezelfde doos retourneren. Dit kunnen dus artikelen zijn van gesplitste bestellingen maar ook van verschillende bestellingen. Je moet wel alle retourformulieren in de doos doen. Daarna plak je de retoursticker van één bestelling op de doos.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, doen wij ons best de aankoopprijs zo snel mogelijk aan je terug te boeken. Dat duurt maximaal 10 dagen, maar gaat meestal veel sneller! Je krijgt de aankoopprijs terug op dezelfde manier waarop je hebt betaald.

Na tien dagen jouw geld nog niet terug? Neem dan gerust contact met ons op. Houd jouw ordernummer en het afgiftebewijs van de terugzending dan bij de hand.